Alexandru Balan wrote:
> Vreau sa pun pe un server o conexiune de backup care sa serveasca
> strict DNS. Altfel spus, voi defini pentru domenii 2 NS-uri: unu pe ip-
> ul de fibra si altul pe IP-ul 3g.
>
> Intrebari:
>
> * Are cineva horror success stories cu conexiuni 3G pe linux ? Eu am
> reusit sa-mi pun pe un Ubuntu modemul vodafone dar cu GUI si alte
> balarii. N-am chef sa pun X pe server

eu am reusit si din scripturi .

intai pe 7.04 cu un binar special, apoi cu acelasi binar pe 8.04 .

din motive pe care nu le inteleg ( probabil versiune de kernel ) nu
merge pe toate computerele.

n-am sapat prea adanc ca m-am descurcat altfel.

> * Aveti vreo recomandare dpdv serviciu si modem ? Chiar daca as reusi
> sa pun stickul de 2 bani de la vodafone pe serverul cu pricina in
> momentul asta n-am IP fix. Aveti vreun sfat legat de asta ?

din experienta ( si din ce au zis altii ) si voda si oraj fac nat .

adica trebuie sa ceri explicit forward de porturi.

nu stiu daca ti le si dau .

daca reusesti sa obtii IP fix si porturi zi-ne si noua ca suntem
interesati .