From: rlug-boun...@lists.lug.ro on behalf of Petru Ratiu
Sent: Tue 11/10/2009 8:05 PM
To: Romanian Linux Users Group
Subject: Re: [rlug] backup prin 3g

2009/11/10 Alexandru Balan <jay...@gmail.com>:
> Vreau sa pun pe un server o conexiune de backup care sa serveasca
> strict DNS. Altfel spus, voi defini pentru domenii 2 NS-uri: unu pe ip-
> ul de fibra si altul pe IP-ul 3g.

Sarind peste problema "poti avea conexiuni incoming peste 3g" (pentru
ridicarea conexiunii nu-ti trebuie decat pppd asa ca X si stuff nu
sunt necesare), de ce Doamne iarta-ma vrei sa servesti DNS peste 3g?
Un serviciu de slave DNS gasesti daca nu gratis la un prieten, atunci
foarte-foarte ieftin (cativa dolari pe luna fata de cativa dolari pe
ora cat te-ar costa 3g-ul).

Minte si tu frumos cu altceva, sa zicem HTTP....

--
Petre "don't thread on me" Ratiu