2009/12/29 Adrian Sevcenco <adrian.sevce...@cern.ch>

> desigur...
> Nu stiu .. acum am citit .. din cite am inteles aceste liste dau
> selectii per useri .. dar nu vreau sa fac per user (nu vreau sa fac
> autentificare la montare)
> Ma gindesc ca as putea face direct cu hosts allow dar e posibil sa am
> doua shareuri cu denumiri identice ? adica sa am ceva de genul :
> [share1]
> host allow 192.168.1.10
>
> [share1]
> host deny 192.168.1.10
> host allow 192.168.1.0/24
> writeable = yes

> [...]

stai putin, ca tu ametesti situatia. Dai nume diferite la share-urile alea,
daca permiti accesul pe baza de IP. Problema cu autentificarea nu ar trebui
sa fie extrem de dureroasa, ca un user trebuie sa stie o singura parola. Dar
daca vrei ca tine, nu poti face ceea ce propui tu pentru ca share-ul ala ar
"beneficia" de doua reguli diferite care se bat cap in cap.

Cred in continuare ca problema e definita incorect. Esti sigur ca vrei
permisiuni pe baza de IP, nu de user?

--
Ave
http://flying.prwave.ro