2009/12/29 Adrian Sevcenco <adrian.sevce...@cern.ch>

> Eu nu vreau neaparat nimic :) incerc (si intreb de) posibilitati :)
> As fi dorit sa am permisiuni in functie de ip (nu de user) ca sa nu ma
> incurc cu facutul de useri cu permisiuni per share etc ..
> Daca nu se poate cum mi-as fi dorit eu .. asta e :)
> ma apuc acum sa ma uit cum se asociaza permisii per user
> Merci!
> Adrian

Cred ca se poate, dar ideea aici este: de ce ai vrea sa dai permisiuni pe
baza IP-ului? Pentru ca e clar ca in cele din urma tu vrei ca numai anumite
PERSOANE sa aiba drept de scriere. Daca esti absolut sigur ca fiecare om va
sta NUMAI la calculatorul care i-a fost asignat, si nu va umbla la setari
(adresa IP) atunci ideea ta are sens. Dar in caz contrar te complici inutil
cu permisiunile per IP, si mai bine iti definesti o schema de useri /
grupuri care ulterior poate fi mult mai usor de administrat (de exemplu
permisiuni de scriere pe baza de apartenenta la grup, iar userii sunt
asignati unor diverse grupuri in functie de necesitati). Asta permite si o
flexibilitate mai mare la nivel de utilizare de statii (pe o statie pot
lucra si useri cu drept de rw, si useri cu drept ro, fara a amesteca
privilegiile).

Si da, e o critica dar incearca sa fie una constructiva :)

--
Ave
http://flying.prwave.ro