2010/1/13 Mache <mir...@sigu.ro>:
> La intrebarea mea daca nu merge pus pe Oracle Enterprise Linux am primit
> raspuns ca Oracle nu a certificat decat RHEL/SLES si ca atare nu
> garanteaza sa mearga ok pe altceva.

Pune-i omului ceva care are șanse minime să-i facă probleme în caz că
are nevoie de suport, adică unul din cele două sisteme certificate.

Nu cred că ar trebui să faci experimente pe clienți în funcție de
preferințele personale sau mai rău, după cum ne dăm noi cu părerea pe
liste.

Crezi că eu (care ți-aș recomanda Ubuntu, wtf, că așa îmi place mie)
sau cine ți-a spus să folosești alt sistem nesuportat o să te ajutăm
când o să-ți urle clientul la telefon că Oracle nu-i oferă suport și
sistemul nu merge cum vrea el?

Ovidiu