2010/1/13 Andrei Pascal <avpas...@gmail.com>

> Evident, cu atat mai mult cu cat cica app e suportata DOAR pe RHEL (si
> SLES)
> si nu si pe OEL. De ce nu si OEL... e chiar o dubiosenie ciudata. E posibil
> sa nu fi apucat s-o testeze, SAU sa nu fi avut solicitari in directia asta
> de la clientii care marca $$$.
>
> Oricum, astea-s detalii nesemnificative, ca sa zic asa...

Unul dintre motive (putin probabil) e sa fie un RHEL 3.. nu vrobim de OEL
decat de la OEL 4 update 4 in sus.
Al doilea motiv (iar putin probabil) e sa fie pe o arhitectura suportata de
RHEL si nesuportata de OEL.
Iar al treilea motiv (cel mai probabil) e ca cineva de la Oracle nu a bagat
de seama ca nota X precizeaza ca produsul Y este suportat si pe OEL, nu
numai pe RHEL (adica pur su simplu documentatie neactulizata).
Exclud din start situatia in care in documentatie se precizeaza clar ca este
suportata pe RHEL si NU este suportata pe OEL....pentru ca sincer nu vad
motivele, OEL este de fapt RHEL, nu este alta distributie (dar cu alt
artwork din motive de copyright).
Un alt aspect de luat in considerare este ca "certificat"<> "suportat". In
general notiunea de "suportat" e mult mai cuprinzatoare decat cea de
"certificat" si "validat" - o distributie este "suportata", dar se
"certifica" o configuratie (si exista un set de configuratie "validate",
testate de Oracle, pentru care exista un anumit set de drivere /parametri /
whatever si care pot fi adoptate cu batai de cap minime de catre clienti).
Bottom line: din ce stiu eu, daca RHEL e certificat/ suportat si vorbim de
un produs Oracle automat e certificat / suportat si OEL.
Daca cineva (angajat Oracle sau partener) a afirmat contrariul sunt curios
sa stiu circumstantele, cineva porneste de la o premiza gresita.
@Mache: daca ne dai pe adresa persoanal cateva detalii despre aplicatie
sapam si te anuntam exact si pe ce versiuni e certificata / suportata
aplicatia.

Ender