On 01/15/2010 11:03 AM, Paul Redguard wrote:
> Firma unde lucrez are cont la
> https://www1.gotomeeting.com/en/webinar/pre/productOverview.tmpl pt
> organizarea de webinarii cu max 1000 pers.
> Daca exista interes pt organizarea de webinarii la intalnirile Prolinux (in
> special pt cei din tara/afar care nu pot fi la fata locului) am acordul
> sefului sa folosim contul pt asta.
> In felul asta prezetari ar putea face si cineva care nu poate ajunge la
> meeting.

Eu nu prea inteleg cum ar functiona asta din punct de vedere tehnic, ce
cerinte de hardware si software ar implica.
Din cite am vazut implica un video stream, nu stiu daca de la un webcam
sau de pe desktop si comunicatie bidirectionala de voce, pentru
raspunsuri si intrebari. Putem participa folosind unelte libere si
disponibile pe Linux?