O persoana programeaza un webinar pentru o anumita data si ora. Se genereaza
un link catre o adresa de genul
https://www2.gotomeeting.com/join/611742083/106065993
Link-ul respectiv trebuie trimis catre lista (de ex). Cand dai click pe link
se instaleza o aplicatie Java based...
Cerintele de sistem pt participanti sunt aici
https://www1.gotowebinar.com/en_US/webinar/pre/faq3.tmpl#sysreqs (din pacate
nu e trecut linux si eu nu am incercat inca sa fac teste).
Prezentatorii (care poti fi altii decat organizatorul si pot fi si in
locatii diferite) "exporta" imaginea de pe ecran (deci daca vor sa fie
vazuti de audienta trebuie sa deschida aplicatia pt webcam astfel incat
imaginea lor sa apara pe desktop) si au si voce (implicit audienta e pe
"mute" dar li se poate permite sa aiba si voce).
Participantii pun intrebari intr-o fereastra de chat si la sfarsitul
prezentarii se genereaza un raport cu toate intrebarile si raspunsurile date
("din tastatura") si astfel se poate completa prezentarea pt a raspunde
tuturor...