> Invitatii speciali ai acestui eveniment sunt cei de la OpenStreetMap care ne
> vor prezenta povestea din spatele acestui interesant proiect, iar in partea a
> doua a intalnirii Ovidiu Constantin ne va lamuri cum sta treaba cu criptarea
> "manager proof".

Desigur, cum avem suficient timp, daca cineva doreste sa prezinte sau
doar sa aduca in discutie o tema preferata, este invitat sa o faca. Ar
fi interesant ceva demo de tehnologii mai putin utilizate sau chestii
"cool".

De exemplu, eu propun tema: "Salvati MySQL!" (prezentare urmata de
bataie cu rosii stricate).

--
Ovidiu Constantin <ovi...@mybox.ro>
http://blog.mybox.ro/  *  http://twitter.com/ovidiusoft