On 02/08/2010 05:49 PM, Ovidiu Constantin wrote:
> [...]

la asta sunt chiar curios ce or sa zica; eventual, daca o sa fie net si
nu povestesc ei de API-uri si posibilitatile de utilizare in alte
aplicatii, fac eu un mic demo ca lightning talk, m-am jucat cu sursele
lor de date de curand pt o aplicatie; e oarecum offtopic pt ca e all
cloudy cross platform stuff, da se leaga de prezentarea lor si poate nu
arunca lumea cu rosii si oo.

> Desigur, cum avem suficient timp, daca cineva doreste sa prezinte sau
> doar sa aduca in discutie o tema preferata, este invitat sa o faca. Ar
> fi interesant ceva demo de tehnologii mai putin utilizate sau chestii
> "cool".
>
> De exemplu, eu propun tema: "Salvati MySQL!" (prezentare urmata de
> bataie cu rosii stricate).

si "salvati virtualbox", si "salvati openoffice", pls