> Si io mi-am futut creierii prin 2006 cu mai multe modele de ATi la un
> client pana le-am facut sa faca niste VLAN-uri si cam atat, nimic
> complicat. Fiecare model avea alta interfata, alt mod de configurare,
> alt whatever. Experienta a fost oribila.

Cred ca aici exagerezi un pic, din cate stiu eu erau doar doua interfete, una
e cea de la routere ( switch-urile "layer 3" ) si cealalta cea de la websmart
sau cum le zic ei la jucariile alea chioare ( si care intr-adevar e un pic
cam stranie). Softul vechi de la routere mi se pare chiar decent ca
organizare ( sau poate din cauza ca am lucrat eu mai mult pe el), mult mai la
indemana decat prietenul Cisco.

Acum am vazut ca a aparut un soft nou, un fel de clona de Cisco, dar sigur nu
era in 2006. Si tot acum au inceput sa apara si balariile... nu stiu daca
asta e trendul sau asa e cand schimbi tehnologia.