2010/3/5 Mihai Badici <>:

> Cred ca aici exagerezi un pic, din cate stiu eu erau doar doua interfete, una
> e cea de la routere ( switch-urile "layer 3" ) si cealalta cea de la websmart
> sau cum le zic ei la jucariile alea chioare ( si care intr-adevar e un pic
> cam stranie). Softul vechi de la routere mi se pare chiar decent ca
> organizare ( sau poate din cauza ca am lucrat eu mai mult pe el), mult mai la
> indemana decat prietenul Cisco.

Nu exagerez. Clientul respectiv avea mai multe modele si fiecare model
avea o interfata web care arata diferit fata de alte switch-uri ATi,
si la fel era si in cli: unele menu based, in altele chiar puteai sa
dai niste comenzi. Cele mai gretoase, care din fericire erau doar doua
bucati, erau unele in care faceai ceva din CLI, dupa aia te duceai in
interfata web si mai butonai ceva pe acolo, dupa aia iar in CLI si
gata, rezolvai problema.

Am scris la momentul respectiv si pe rlug/offtopic ca aia de la ATi
merita spanzurati de coaie pentru softul de cacat pe care'l fac pentru
switch-uri. Singurul lor avantaj e ca sunt ieftini comparativ cu alti
producatori. E un fel de "You get what you paid for" cu diferenta ca
nu merita sa dai mai putini bani ca sa primesti foarte mult stres la
schimb.

> Acum am vazut ca a aparut un soft nou, un fel de clona de Cisco, dar sigur nu
> era in 2006. Si tot acum au inceput sa apara si balariile... nu stiu daca
> asta e trendul sau asa e cand schimbi tehnologia.

Eu cam pe vremea aia am avut treaba cu ele. De atunci mi-au mai trecut
prin mana doar din alea unmanaged cu care n'am avut nimic.

/moi