On 3/31/2010 2:22 PM, Claudiu Nicolaie CISMARU wrote:

> Da. Este posibil. Greseala ta cu routerul e ca nu tb sa ai 2 intrari...
> ci o singura intrare cu 2 IP-uri pe aceasi interfata. Cum router-ul
> respectiv nu prea cred ca ar suporta asa ceva, ramane Linuxul.

Daca vorbim de "conturi" most likely este vorba de PPPoE.

Da, se poate cu 2 conturi PPPoE pe linux.
Dupa care load balancing.
http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html

Atentie, daca ai 2 "conturi" de 30 mbps nu inseamna ca vei putea face un
download cu 60mbps ci doar ca suma tuturor downloadurilor tale vor putea
urca pana la 60mbps

--
Dumitru Ciobarcianu
Network Engineer