Am un router fara linux. Si am un server linux care pot sa il pun pe post de
router..

In acest moment singura nelamurire pe care o am e cum sa fac interfete
virtuale cu macuri diferite pe linux. In rest cam am idee ce si cum sa
fac... si daca reusesc sa fac interfete virtuale cu mac-ui diferite si daca
nu reusesc.

În data de 2 aprilie 2010, 10:19, Tudor Gheorghe <te...@bvnet.ro> a scris:

> la

> routerul
> >
> Daca intrebi de iptables, presupun ca ai linux pe routerul cu mai multe
> porturi wan.
> In cazul asta faci bridge intre 2 interfete ale routerului si setezi pe
> interfata bridge(ex:br0) ip-urile.
>

> --
> Teddy

---
Laurentiu STEFAN

Informatician - Centrul Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii
Traditionale Ialomita

cont...@laurentiustefan.ro

http://www.traditieialomita.ro
http://www.doinabaraganului.ro