On 08/06/2010 03:44 PM, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> Total de acord, merge mai bine decat fara, dar ar fi mers si mai bine
>  daca ar putea fi folosita share-uirea memoriei din apc-uri. Bine, ar
>  merge share-uita daca lasi php-ul sa se ocupe de alocarea
> proceselor, dar din ce-am citit (ce-i drept, n-am testat) apar destul
> de des probleme, fata de varianta gestionarii proceselor de php din
> daemonul de fast cgi. Asa ca momentan fiecare proces de php are
> apc-ul lui care cache-uieste. De aia cam suxx, ca ocupa aiurea
> memorie. Dar in rest se misca foarte bine si oricum duce mult mai
> mult decat php chior plus apc.

Mda, nu știu de ce face asta, probabil încearcă să fie safe.
Oricum e clar că-și face treaba cu vârf și îndesat:
Hits: 17490066 (100%)
Misses: 3126 (0%)
ceea ce pentru mine este relevant. Iar memorie consumă atât cât îi dau
voie adică:
Free: 191.7 MBytes (53.3%)
Used: 168.3 MBytes (46.7%)
E cam fragmentată memoria:
Fragmentation: 15.32% ( 29.4 MBytes out of 191.7 MBytes in 906 fragments)
dar nu cred că mă deranjează în mod personal, cel puțin nu deocamdată :)
Uptime 12 days, 7 hours and 39 minutes

Flower
--
http://tech.serafimpantea.ro/