Acum 1-2 ani cand am facut niste teste, eaccelerator era cel mai
rapid, apc era pe locul 2. Zend este si encoder, si din cauza asta
pierdea destul de mult la viteza (scriptul encodat era chiar un pic
mai lent decat scriptul "raw" fara encodare).

APC-ul iti ofera niste functii pentru caching, dar trebuie gandita
aplicatia pe care vrei sa o accelerezi din start sa le foloseasca.
Oricum, nu mai am datele testelor.

Dar esti sigur ca aplicatia ta are nevoie de accelerare pe partea de
script si nu de baza de date? de obicei lucrul cu baza de date e cel
care tine aplicatia pe loc.

2010/8/6 Alex 'CAVE' Cernat <c...@cernat.ro>:
>  De fapt cred ca sunt mai multe diferente decat m-am gandit la prima
> vedere, pentru ca la tine vad ca fastcgi-ul e complet separat de apache.
> Eu mai devreme ma refeream la mod_fcgid, care are configuratii foarte
> asemanatoare, dar care face singur managementul proceselor de php-cgi
> (daca alegi varianta de configurare recomandata). Ce-i drept, parca nu
> mai ai libertatea de a muta cu totul php-ul pe alta masina.
>

> Alex

>>> PHP_CGI_NAME=`basename $PHP_CGI`
>>> PHP_CGI_ARGS="- USER=$USER PATH=/usr/bin
>>> PHP_FCGI_CHILDREN=$PHP_FCGI_CHILDREN
>>> PHP_FCGI_MAX_REQUESTS=$PHP_FCGI_MAX_REQUESTS $PHP_CGI -b $BIND"