2010/8/13 Marius Luca <luca.marius.mi...@gmail.com>:
> Am lipsit. Solutii pentru a se evita situatiile grave de genul asta :
> - anunt mai din timp + anunt cu o zi inainte
> - anunt pe mai multe canale (irc/web2.0_stuff)
> - combinari de N luate catre 2 din cele de mai sus
> Si veneam "in gasca" de minim 3 (deh, era cu bere...).
> Luati reply-ul in mod constructiv.
> Multumesc.

Avem si o oarecare solutie la critica de mai sus, bazata pe google calendar:

Calendar ID = k8qsbqodl313a6dn4s883go...@group.calendar.google.com
XML link:
http://www.google.com/calendar/feeds/k8qsbqodl313a6dn4s883goafg%40group.calendar.google.com/public/basic
ICAL link:
http://www.google.com/calendar/ical/k8qsbqodl313a6dn4s883goafg%40group.calendar.google.com/public/basic.ics
HTML link:
http://www.google.com/calendar/embed?src=k8qsbqodl313a6dn4s883goafg%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Bucharest

Cand m-oi prinde cum impac mediawiki cu embedul ala, o sa apara si acolo.

Nu-s foarte familiarizat cu tehnologiile astea calendaristice, asa ca
daca mai e nevoie de vreo informatie shoot.
De asemenea, pt. sugestii legate de contentul din acest calendar,
puteti discuta cu mine sau cu Monica.

--
Petre.