2010/8/17 Petru Ratiu <rpe...@gmail.com>

>  Avem si o oarecare solutie la critica de mai sus, bazata pe google
> calendar:
>
> Calendar ID = k8qsbqodl313a6dn4s883go...@group.calendar.google.com
> XML link:
> http://www.google.com/calendar/feeds/k8qsbqodl313a6dn4s883goafg%40group.calendar.google.com/public/basic
> ICAL link:
> http://www.google.com/calendar/ical/k8qsbqodl313a6dn4s883goafg%40group.calendar.google.com/public/basic.ics
> HTML link:
> [...]
drupal afair), exista 2 optiuni:
- un simplu iframe embed (am pus pe dev.prolinux.ro un exemplu, nu e
neaparat sa stea pe homepage)
- mai elegant, cu 2 module drupal suplimentare (calendar si date) se poate
face un calendar propriu inclusiv cu feed ical (un screencast aici).

Indiferent de optiunea aleasa ar fi bine de publicat in acest calendar nu
doar intalnirile proprii rlug ci si alte evenimente cum a fost recenta floss
camp, conferinte ale grupurilor locale samd.

In continuare imi exprim disponibilitatea de a continua lucrul la site daca
intre timp s-au mai luat ceva decizii/directii clare (pe redmine e cam
liniste de multa vreme la proiectul asta).