Dupa cum ne asteptam sa se intample zilele astea, IANA tocmai a
alocat[1] doua blocuri /8 catre APNIC, reducand astfel numarul de
ip-uri nealocate la 5 blocuri /8, intrand astfel in faza a doua a
epuizarii IPv4. Conform politicii oficiale agrementate de ICANN[2],
cele 5 clase urmeaza a se distribui cate una fiecarui RIR, urmand ca
fiecare sa se descurce pe plan local.

In timp ce ne crestem stocurile de popcorn pentru inevitabilul moment
ohshitohshitohshit (care se estimeaza ca va fi nu mai tarziu de la
toamna sau anul viitor), aveti idee ce provideri dau sau au de gand sa
dea (pentru ca [3] nu arata fenomenal) ipv6 pe la noi? Ma refer atat
la hosting cat si la clienti (home users sau business).

PS: Afirmatii de genul "ISP-ul meu imi da automat ip-uri din
2002::/16" sunt false, please read up on 6to4.

Links:
[1] https://www.apnic.net/publications/news/2011/delegation
[2] http://www.icann.org/en/general/allocation-remaining-ipv4-space.htm
[3] http://www.sixxs.net/tools/grh/dfp/all/?country=ro