On 02/02/2011 08:37 AM, Tarhon-Onu Victor wrote:
>       Insa si internetul a incaput pe mina vinzatorilor, si in acelasi
> mod in care producatorii de masini continua sa faca masini ce merg cu
> carburanti fosili desi o s-o mierlim curind cu petrolul asta, asa si

Esti tinar si/sau idealist. Am fost si eu tinar si tehnic (tehnic sint
si acuma doar ca am mai inteles niste chestii)

The real world e pe bani. Faci ce trebe, mori de foame, faci ce aduce
bani, traiesti bine.

Vrei ca toata lumea sa-si schimbe echipamentele (pe banii lor, si nu
putini) doar ca sa aiba ipv6 (care poate ar satisface un client care
vrea sa acceseze singurul site din lumea asta care are doar adresa
ipv6). Ha ha.

Bonus, isp-istii mici (cartier/oras) nu au real sysadmins ca nu-si permit.

Nu am acuma rabdare sa explic lumea reala, dar pina cind gogu sau yahoo
n-o sa fie ipv6 only ma indoiesc ca se va grabi cineva cu migrarea.

Mai degraba sa colecteze naibii adresele ipv4 nefolosite si sa vezi cum
s-ar face loc. O taxa anuala pe clasa ar lamuri repede povestea :)

--
Dan Borlovan
Datagroup-Int