Oricum, discutii despre IPv6 or sa fie din ce in ce mai multe de acum incolo
mai ales ca in urma cu 3 zile ICANN a anuntat sfarsitul adreselor IPv4.
Ce mai sunt disponibil mai sunt pe la registrii regnionali sau nationali.
Oricum multe adrese IPv4 sunt nefolosite... si o curatenie adevarta ar mai
fi adus multe adrese inapoi... (numai la mine in oras, si e destul de mic,
sunt destule de clase /24 nefolosite sau folosite partial) da asta e subiect
de offtopic.

În data de 6 februarie 2011, 19:52, Dumitru Ciobarcianu <
dumitru.ciobarci...@ines.ro> a scris: