Multumesc pentru ajutor! Orice idee este binevenita, mai ales ca sunt dispus
sa testez.

Deoarece am fost intrebati si de altii, ceea ce doresc sa fac este sa
inlocuiesc actuala structura de AD cu tot ceea ce tine dea cu una pe linux.
Modificarea trebuie efectuata astfel incat utilizatorii sa simta cat mai
putin aceasta modificare. Adica ei trebuie sa stie ca share-ul local se
acceseaza la fel si in acelasi loc, idem pentru imprimante, etc.

Lucian,

În data de 16 februarie 2011, 07:15, Bucatarul <sarmaledev...@gmail.com> a
scris: