Ca si principiu ai dreptate, si este un atac un pic exagerat comparat cu
"magnitudinea extraordinara" a greselii.  Ceea ce mi-ar spune mie ca ai
sarit peste anunt direct la beneficii => -j DROP (not even REJECT)

Extraordinara atentie la detalii pe care as recomanda-o in mod normal pentru
orice job in IT, este surcalasata de siguranta cu care oamenii foarte buni
tehnici acuza instant de incompetenta oameni pe care nu i-au cunoscut in
viata lor. => asa vor face si in situatiile stressante unde nu sunt in
control.

de ce in orice chestie cautam acei 10% care nu sunt corecti in loc sa ne
concentram pe cei 90% care sunt ok?

Desi sunt off-topic, ma gandeam ca poate vrei sa intelegi cum gandeste
cineva care face cel putin 3 interviuri tehnice pe luna, si unde HR-ul de la
interviu are 30% pondere in decizie.  (corporation way)

Iar cu faptul ca trebuie pus in alta parte, ai evident dreptate in
totalitate. ;-)

SS.