2011/2/16 Sebastian Sera <sebastian.glassho...@gmail.com>:
> Ca si principiu ai dreptate, si este un atac un pic exagerat comparat cu
> "magnitudinea extraordinara" a greselii.  Ceea ce mi-ar spune mie ca ai
> sarit peste anunt direct la beneficii => -j DROP (not even REJECT)
>
> Extraordinara atentie la detalii pe care as recomanda-o in mod normal pentru
> orice job in IT, este surcalasata de siguranta cu care oamenii foarte buni
> tehnici acuza instant de incompetenta oameni pe care nu i-au cunoscut in
> viata lor. => asa vor face si in situatiile stressante unde nu sunt in
> control.

> [...]

Defect profesional: majoritatea celor de pe aici suntem genul de
oameni care trebuie "sa punem raul inainte". Reactii gen "dar hai sa
vedem si partile bune" sau "how does that make you feel" o sa vezi mai
mult pe la HR, sales, samd. De multe ori cele mai bune complimente pe
care le obtii de la un om tehnic sunt cat de mult se chinuie sa
gaseasca nodul din papura (si indirect, stii ca daca avea ceva mai
nasol de zis, iti zicea, n-o dadea pe dupa piersic). Love it or hate
it, astia suntem :)

--
Petre.