o problema destul de ciudata, sau poate e simpla si gresesc eu

pe scurt un router multihoming (2 provideri), si bagate pentru niste clase
din spate source routing astfel incat sa iasa prin providerul 2
facut un dnat pe primul provider pentru a ajunge pe niste calculatoare din
clasa cu pricina ... pare sa nu functioneze

syn-ul se trimite ok, syn-ack-ul pare ca e rutat prin source routing aiurea,
desi in mod normal din cate stiu eu ar fi trebuit sa aiba loc operatia de
de-nat, dupa care sa urmeze routarea; mai trebuie sapat dar la prima vedere
asta este duda

gresesc eu in ordinea operatiilor de nat ori e ceva aiurea pe acolo ?

Alex