Din cate am reusit sa testez, cel putin pentru unele servere yahoo nu toate, te
taie de tot la 10-18 sec chiar si in mijlocul unui transfer.

  Cred ca incearca sa descurajeze serviciile de mailing privat; prin trimiterea
de pe yahoo-yahoo gmail-yahoo sau altii de genu totul e ok sta sesiunea pana
adormi :).