2011/4/9 Cosmin Dumitru <c...@rgc.ro>:
> Salut,
>
> Am un varnish ce face pe cacheul in fata unui site cu trafic relativ mic
> (10-15req/s).
>
> Cel putin unul dintre vizitatori pateste urmatoarea chestie: Porneste
> browserul si asteapta pana la un minut ca sa i se incarce pagina.
>
> Interesant e ca doar el pateste asta (sau cel putin doar de el stiu). Pentru
> mine si multi altii merge fara probleme.
>
> Incercand sa aflu de ce am dat peste un comportament cel putin dubios.
>
> Browserul trimite SYN pentru a initia o conexiune, si SYNul este pur si
> [...]

Daca SYN-ul este ignorat, inseamna ca nici macar nu ajunge la
aplicatie. Posibilele cauze sunt:
 - aplicatia nu mai asculta pe portul respectiv (adica e oprita)
 - aplicatia nu maiaccepta noi conexiuni (adica a atins limita maxima
de conexiuni deschise simulta)
 - e un firewall care filtreaza conexiunea respectiva

Cand faci tcp dump-ul sa faci ceva de genul:
tcpdump -npi eth0 tcp port 80 or icmp