On Apr 10, 2011, at 6:13 PM, Mircea Vutcovici wrote:

> [...]

Salut,

> Daca SYN-ul este ignorat, inseamna ca nici macar nu ajunge la
> aplicatie. Posibilele cauze sunt:
> - aplicatia nu mai asculta pe portul respectiv (adica e oprita)
sigur e pornita pentru ca mie siteul imi merge

> - aplicatia nu maiaccepta noi conexiuni (adica a atins limita maxima
> de conexiuni deschise simulta)
Loadul pe masina e scazut (~1)

> - e un firewall care filtreaza conexiunea respectiva

Am oprit orice fel de firewall

> Cand faci tcp dump-ul sa faci ceva de genul:
> tcpdump -npi eth0 tcp port 80 or icmp

(10min later in timp ce scriam mailul asta)

Se pare ca initial nu scosesem tcp_timestamps (asa cum credeam). Tocmai am
facut asta si cica s-ar fi rezolvat. Daca intra-devar asa e, de ce?
In toate "ghidurile" tcp_timestamps sunt scoase explicit dar nu am trafic atat
de mare incat sa imi pun problema asta, nu?

Cosmin