From: Catalin Muresan <catalin.mure...@gmail.com>
Subject: Re: [rlug] Problema autoreply Openwebmail
To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Date: Friday, May 13, 2011, 3:27 PM

Salut,

2011/5/13 adriano <ionel792...@yahoo.com>:
> Citez "postfix nu se uita in .forward decit pentru utilizatorii locali
> (adica cei care au entry in /etc/passwd de ex. pentru care postfix
> face delivery cu local -- man 8 local)as cauta problema intre alias-ul de la
> virtual la local. (sa vedem conf-urile)."
> Optiunea vreau sa o activez pentru un singur utilizator.
> In /etc/passwd nu au inregistrari pentru utilizatorii de mail , deci nu sunt
> useri locali

daca nu sunt useri locali nu merge .forward, vrei pentru un singur
user chestia aia, ii faci user local

sau pune odata configuratiile din postfix undeva sa vedem ce
incurcatura vrea openwebmail

> Output  postconf -n ###################alias_maps =
> hash:/etc/aliasescommand_directory = /usr/sbinconfig_directory =
> /etc/postfixdaemon_directory = /usr/lib/postfixdebug_peer_level =

Incearca te rog sa pui textul in http://pastebin.con si sa pui aici un
link, daca nu degeaba, nu am taria necesara in a citi ce ai trimis mai
sus, tot pe o linie.
nu e asa greu.

http://pastebin.ubuntu.com/

daca prima pare prea incurcata.