From: Catalin Muresan <catalin.mure...@gmail.com>
Subject: Re: [rlug] Problema autoreply Openwebmail
To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Date: Friday, May 13, 2011, 6:18 PM

=============================
Te rog sa ma corectezi daca gresesc:
In /etc/postfix/main.cf las alias_maps = hash:/etc/aliases
adaug un user admin cu comanda(unde pastrez calea catre directorul
adminului din openwebmail ???):
useradd -d /sda3/var/spool/virtual/domeniul-meu.ro/admin -m -s /bin/false admin
In /etc/aliases pun asa:
admin: admin
rulez newaliases
dau restart de postfix
si apoi ar trebui sa se execute .forward ??? din
/sda3/var/spool/virtual/domeniul-meu.ro/admin   ?
"| /sda3/www/cgi-bin/openwebmail/vacation.pl -d -j -t1s -a
ad...@domeniul-meu.ro
-p/sda3/www/cgi-bin/openwebmail/etc/users/domeniul-meu.ro/admin
nobody"
/sda3/var/spool/virtual/domeniul-meu.ro/admin
Parola userului de mail ad...@domeniul-meu.ro cine o va gestiona ? se
va schimba ? va fii parola noului user local ?
Multumesc.
=============================

in postfix ca sa ai ad...@domeniu.ro trebuie ca in $mydestination  sa
ai domeniu.ro
ca un user virtual ( sa zicem admin@domeniu_virtual.ro ) sa fie
redirectat intr-un user local trebuie in virtual_aliases
(/etc/postfix/virtual la tine )  sa ai

admin@domeniu_virtual.ro       ad...@domeniu.ro

domeniul tau local e ns1.domeniu.ro. asa ca ad...@ns1.domeniu.ro e
adresa locala in contul 'admin'

pune in /etc/postfix/virtual

ad...@domeniul-meu.ro            ad...@domeniul-meu.ro,ad...@ns1.domeniul-meu.ro

fa contul admin, pune .forward si dupa aia vezi ce mai zice postfix prin logs.

dar revin, openwebmail e facut sa mearga cu useri locali nu virtuali,
o sa te complici enorm

>>> lauren...@domeniul-meu.ro, daniel.s...@domeniul-meu.ro,