asa ?http://pastebin.ubuntu.com/607032/
Mersi

--- On Fri, 5/13/11, Catalin Muresan <catalin.mure...@gmail.com> wrote:

From: Catalin Muresan <catalin.mure...@gmail.com>
Subject: Re: [rlug] Problema autoreply Openwebmail
To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Date: Friday, May 13, 2011, 5:53 PM

salut,

2011/5/13 adriano <ionel792...@yahoo.com>:
> ultima parte din master.cf  http://pastebin.ubuntu.com/607006/
> Am activat optiunea de autoreply .Un demo de
> openwebmail http://openwebmail.amcpl.net/cgi-bin/openwebmail/openwebmail.pl
> iar fisierul .forward din admin (calea de openwebmail)
> contine http://pastebin.ubuntu.com/607009/

Stai putin ca sunt 2 chestii diferite acum.

daca ai in transport autoreply transport, si in master.cf ai autoreply
atunci ca sa pui pe cineva pe autoreply nu ai nevoie de .forward deloc
pentru ca se executa vacation.pl
dar tu ai vacation prin openwebmail defapt asa ca se poate ignora
partea din master.cf, vacation.pl, transport

m-am uitat si pe openwebmail, nu vad sa suporte altceva decit useri
locali si din motivul asta foloseste .forward . Din cite m-am uitat
rapid nu cred ca se poate rezolva problema ta decit daca faci alias de
la userul virtual in userul local si atunci o sa-ti mearga .forward.