2011/6/21 Andrei POPESCU <andreimpope...@gmail.com>:

> maildrop are sintaxa mai lizibilă comparat cu procmail ;)

Vrei sa spui "sintaxa sieve", nu "sintaxa maildrop" si desi nu te
contrazic la partea asta cu lizibilitatea (mai ales ca discutii
estetice pe tema limbajelor de programare/configurare sunt de la un
punct incolo cam inutile), tind sa consider procmail mai flexibil (si
mai unix-y si dwim-ish) decat diversele implementari de diversele
standarde si extensii sieve, asa ca nu mi-e rusine sa-l recomand acolo
unde cred ca s-ar putea potrivi.

--
Petre.