On 07/11/2011 01:51 AM, Nice Child wrote:
>   salut.. am vazitat mai multe site-uri in care subiectul principal era
> hacking-ul ..
>
>   am o pasiune venita de nu stiu unde pt hacking , dar nu prea am
> cunostintele generale si din cate am citit eu sistemul de operare necesar
> pentru a ma bucura de aceasta placere.
> Am 15 ani si am calculator din 2002 , folosesc microsoft windows si din cate
> am citit eu este ""gresit"" sa incerci sa faci programe sau sa folosesti
> acest sistem pentru ca este aproape imposibil de protejan in cazut unui atac
> [...]

1. Asa cum a zis cineva mai sus: daca te referi la "cracking" atunci ai
gresit grupul. Insa poti incepe prin a citi istoria unui tip pe nume
Kevin Mitnick ( http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick ). Ai grija
sa nu sari din graba peste partea cu anii de inchisoare.

2. Daca te referi la "hacking" in sensul ilustrat de Tudor si vrei sa
inveti despre Linux atunci:
   2a) Pune pe un CD sau USB stick o distributie de Linux la alegerea ta
si vezi cum merge. Pt inspiratie vezi "Page hit ranking" la
http://www.distrowatch.com.
   2b) Fa-ti rost de o carte buna despre Linux si buchiseste. De exemplu
http://rute.2038bug.com/index.html.gz. Nu te lasa descurajat de
cantitatea de informatie - alege intai ce ti se pare interesant si
aprofundeaza. Dupa ce prinzi ideile de baza restul vine de la sine.
   2c) +1 pt intalnirile rlug

Mihai