In primul rand. "Nice Child", daca nu ai observat, in lista asta, cam marea
majoritate a populatiei isi foloseste numele real sau Nick-ul.
In al II-lea rand cum ziceam si in mailul de mai devreme nimeni nu o sa stea
de la 0 sa te invete. Ia manuale, invata nitel linux, cauta pe forumurile
din Romania si afara.

Ca si idee, ai idee ce inseamna root, ssh? Ca sa nu mai zic de editat
fisiere in linux.

III - Ma repet, nu suport cei care se ocupa de spart mailuri, phishing,
spart si sters/modificat situri, spart si sters date din computer. Daca ar
fi dupa mine le-as da inchisoare pe viata. Ce or gasi util in facut rau
altora? Niste lammeri... in loc sa isi puna mintea la creeat ceva util le
arde de prostii.

Si prima lectie gratuita, daca vrei sa mergi pe tema asta.
Daca folosesti nice.ch...@yahoo.com nu inseamna ca nu te poate gasi politia
daca o sa faci o prostie foarte mare si o sa te caute.
In mailul care l-ai trimis apare si IP-ul calculatorului.
Si daca fac cerere la yahoo o sa le dea si mai multe detalii despre PC-ul
tau.
Pe langa faptul ca folosesti un ISP mare care posibil sa monitorizeze
anumite activitati.

În data de 11 iulie 2011, 12:43, Nice Child <nice.ch...@yahoo.com> a scris: