2011/10/19 Munteanu Alexandru <munteanu.alexan...@yahoo.com>:
>   Salut,
>

>     Am o problema foarte simpla (am tras un ochi inainte pe google dar poate
> nu caut ce trebuie...)
>     Cum pot clona informatia de pe un hdd de 2.5 inch (160gb) pe un hdd de
> 3.5 inch (160gb)
>
>   Banuiesc ca trebuie sa ii dau parametri suplimentari dd-ului (gen un byte
> sector sub 1024 sau ar trebui sa folosesc sync pentru sincronizare I/O)
> dar nu m-am mai izbit de problema asta.

dd discuta cu niste block device-uri, nu "stie" ca la input ai disc de
2,5 si la output disc de 3,5. tot ce-ti trebuie e sa te joci cu
blocksize (parametrul bs=...) ca sa vezi care e valoarea care-ti da
trafic maxim. faci mai intii un read din input si scrii in /dev/null
cu diverse bs iar apoi repeti pe output cu input /dev/zero. de multe
ori ajungi cam la aceeasi valoare. daca le vrei diferite, ai ibs si
obs separat (cel putin asa zice la manualul dd)