2011/10/19 Dumitru Ciobarcianu <dumitru.ciobarci...@ines.ro>:

> Din cate m-am uitat rapid peste niste mailuri mailman-ul la rlug si
> offtopic _adauga_ reply-to.
>
> Asta inseamna ca daca userul isi seteaza un reply-to amandoua vor fi
> onorate la reply-all sau doar cel al userului la reply adica fara a mai
> ajunge si pe lista.
>
> Un caz gasesti in acest mail (nu dau paste la headerul reply-to ca mi-e
> lene sa anonimizez, oricum e primul mesaj din thread.

Hm, weird. Problema pe care o aveam de obicei era ca la reply simplu
ma trezeam ca trimit la doua adrese. Acum la mailul tau vad ca a
incercat sa-ti trimita doar tie.

Inteleg sa-ti setezi _ceva_ in mail sa-ti vina reply-urile si in alta
parte (de exemplu daca nu esti abonat), dar nu vad de ce-ai face asta
in mod curent. Cu ce clienti de mail am avut de-a face comportamentul
normal era reply pe lista. Nu e ok sa fortezi pe ceilalti sa faca ceva
deosebit ca sa apara pe lista si consider ca e problema MUA-ului celui
care da mailul original (care forteaza reply-uri aiurea). Pana recent
aveam impresia ca Thunderbird face ceva aiurea, dar daca am inteles
bine si yahoo mail e cu capul.

Admit de pe acum ca nu m-am obosit sa analizez headere din cauza ca e
una din zilele in care nu ma dau peste cap sa repar bubele altora. Fix
your sh*t (with sugar on top).

--
Petre.