2012/6/11 m3t30r m3t30r <sarmaledev...@gmail.com>:
> innodb_buffer_pool_size cat e ???
> innodb_flush_method=O_DIRECT ???
> daca ai multe read-uri ai cache query activ ? Si cat e ?
>
> Bottlenecku e IO ? Cpu ? Network ? Deadlocks ? Aparent tu zici ca e de la
> IO :), desi de obicei la faze d-astea networku o ia in freza mai repede.
>
> Daca e la CPU poate vrei Galera (replicare sincrona).
> Daca e de la deadlocks, nu-ti recomand 5.5 ... Unele o sa se transforme in
> Metalocks, si e nasty.

E de la i/o, nu de la cpu, nu vreau galera, nu am deadlocks. Configu
for now e cum e si pe alti slaves (o sa incerc sa umblu pe la
buffer_pool_size si la flush_method in lipsa de alte idei de la os),
diferenta principala e ca e ext4 si ca e un drbd acolo. Fiind slave
nefolosit nu face decat writes (asa ca umblatul pe la caches si
buffers mi se pare putin degeaba) si ma deranjeaza ca vad la iostat de
2.5 ori mai multe writes/s decat pe alt slave, de-aia banuiesc ca se
poate face ceva la ext4, dar vreau sa fiu precaut sa nu pierd date in
caz de crash.

--
Petre "uitasem sa zic de ozn-uri cu galera sau semisync"