2012/7/16 John Doe <ltlbea...@gmail.com>:

> Eu inteleg exact ce vreau, problema e la exprimare.
<insert bancu cu inginerii si cainele>, da' sa zicem ca e nedecisa problema :)

> Trebuie sa fac o situatie care sa imi spuna pe fiecare ip, ce site-uri
> a accesat si in ce cantitate, adica:
> ip 192.168.1.x a "consumat" 8G de youtube, 4G de facebook, etc.

Ce e ala "site"? Cred ca te referi la un concept de HTTP :) Pana acu
n-ai zis cuvantul asta, ai vorbit doar de ip-uri.

> Stiu ca e trebuie sa fie analiza facuta la layer 7, dar nu vreau sa
> trec tot traficul prin squid.

Teoretic ai putea face si cu tshark treaba asta, dar cred ca devine
atat de complicat sa produci raportul ala ca ajungi sa pui proxy ca e
mai simplu.

PS: Realizezi ca HTTPS e cu totul alta mancare de peste, da?

PS2: Taie-le youtube si facebook, si eventual vorbeste cu sefii sa le
mai dea de lucru, sa vezi dupa aia ce recorduri nemaivazute de raport
productivitate/bandwidth obtii :)

--
Petre