2012/7/16 John Doe <ltlbea...@gmail.com>:

> M-am referit la falptul ca ai putea sa stii o solutie open-source pe
> care sa o dai drept exemplu, nu vreau sa imi dai munca ta, sa imi faci
> mie treaba  sau sa imi dai orice scripturi ai lucrat tu pe acolo, dar
> mai bine dacat nu raspunzi decat sa dai raspunsuri de genul asta.

De genul asta adica de genul care scoate in evidenta ca pui problema
gresit? Mai bine pentru cine? Nu de alta, da' eu chiar eram de parere
ca merita sa pierd timpul sa le arat oamenilor ca nu e foarte practic
sa sparga pereti cu capul. Da' daca incerci sa zici ca imi racesc gura
de pomana...

Ma rog, eu tot sunt de parere ca abordezi gresit problema pe care o ai
_de fapt_.

--
Petre.

PS: A, si "solutie opensource" nu inseamna "ceva la care munceste
altcineva si eu nu platesc", nu de alta, da' simteam nevoia sa
precizez.