2012/7/23 Adi Pircalabu <apircal...@gmail.com>:

> Ca sa vin si eu cu cazmaua: nu s-ar rezolva omeneste cu un mic
> redesign si un si mai mic server [...]

Pai da, asa mi se pare si mie normal. Da' na, astia-s oamenii, cu
astia defilam. Incerc sa schimb diverse treburi hardcore cu lucruri
mai normale la cap si sa ajustez incet-incet mentalitatile la ele. Da'
tranzitia ne omoara.

A, si sa raspund la alt mail, fcron e in debian da' a fost scos din
relaseul care e pe vine, tare n-am chef sa trebuiasca sa-l mentin doar
pentru ca asa i-a tunat cuiva ca laser frate.

Ce incercam sa aflu e daca exista ceva wrappere de cronuri gata facute
care sa rezolve o parte din problemele astea si unele in plus (de
exemplu ar fi neat sa pot vedea cat dureaza in mod normal fara sa ma
dau prin loguri sau sa pot muta usor joburi care nu suporta concurenta
de pe un server pe altul). Pot sa ma apuc sa fac eu ceva ofc, da'
prefer sa nu inventez roti patrate.

--
Petre.