2012/7/24 Catalin(ux) M. BOIE <ca...@embedromix.ro>:
> On Mon, 23 Jul 2012, Petru Ratiu wrote:
>
> Salut.

> Eu folosesc asa pentru 2:
> * * * * *       flock --exclusive --nonblock --close
> /path/to/nume_sugestiv.lock aici_pui_comanda
>
> flock-ul e imul la reboot-uri la momentul nepotrivit pentru ca e in
> kernel, efemer.
>
> Pentru 1:
> * * * * *       flock ... /path/catre/comanda
> Iar "comanda" arata asa:
> while [ 1 ]; do
>         chestie executata la 10 secunde
>         sleep 10
> done

Ca sa fiu enervant, un while ( comanda; sleep 10) done  nu executa
comanda la 10 secunde, ci la 10s + cat ii ia comenzii sa termine :P

Multumesc tuturor de idei da' speram ca a aparut ceva mai complet in
ultimii 20 de ani. De ex. ar fi super-duper useful sa colaboreze intre
ei agentii de pe mai multe servere, ca sa nu mai fie SPOF masina pe
care e programat un cronjob si nici sa nu risc sa ruleze jobul de mai
multe ori decat trebuie. Sau sa pot produce ceva raport cu ce joburi
sunt active, cat de des ruleaza, cat le ia in mod normal, outputs de
la ultimul run, samd, samd. Da, stiu ca cu suficient scuipat, scotch,
cuie si ciocan pot produce scripturi care sa faca toate chestiile
astea, problema e ca probabil nu ma pricep destul cat sa fac asta
bugfree si ca nu-s features atat de critice incat sa-mi permit sa
sacrific timp inventand eu roti patrate.

Aparent e o problema de care se loveste multa lume si din pacate
majoritatea se opresc la faza cu wrapperul de 2-3 linii in sh
(probabil pentru ca scratches their back enough), asa ca googlatul
gaseste mainly solutii de-astea de cli boyscout (evident ca acu tzshpe
ani cand m-a mai interesat problema gasisem vreo cateva solutii
interesante pe care am zis ca le testez cand oi avea timp, si evident
ca n-am bookmarks - #1stworldproblem).

--
Petre.