Salut,
Deoarece sufar de boala cronica si acuta "lipsa de idei", postez si
aici poate ma ajuta cineva :) :
Se da urmatoarea situatie:

Pe un share samba sunt incarcate cateva fisiere (in general audio si
video) pe care trebuie sa le sincronizez pe un ftp aflata pe o alta
masina.
Toate cele bune merge bine cu rsync cu exceptia unei chestii:
Frecvent se intimpla ca fisierele respective sa fie in curs de upload
(sunt fisiere mari >100Mb), caz in care fisierul syncronizat cu rsync
va fii varza.
Mai sunt si altii care sau lovit de aceasta problema:
http://lists.samba.org/archive/rsync/2006-November/016680.html

Intrebarea mea : exista vreun mod prin care sa-l fac pe rsync sa sara
peste fiserele care nu sunt inca incarcate in intregime (ar fii o
metoda de a verifica smb lock cica),
sau vreun alt mod de a verifica acele fisiere (in script bineinteles)
inainte sa lansez rsync pe tot directorul?

Sau orice alta idee e binevenita.

Mentionez ca nu am alt access la masina cu samba share decat un mount
(cifs) cu un user si parola, iar masina de pe care rulez scriptul de
rsync e un centos 5 (desi nu cred ca are relevanta).

Multumesc.

--
Gyula KERESZTELY-KRALL