Quoting Silviu Marin-Caea <silvi...@fastmail.fm>:

> Ai experienta practica cu asta?  Adica merge, nu moare, chiar face ce zice?
>
> Eu am folosit mai demult fam (File Alteration Monitor) si era o
> porcarie, crapa la 2-3 zile.

Da, am folosit cam acum 1 an ultima oara(cam timp de 6 luni). A mers
OK, nu mi-a crapat. Il foloseam ca sa lansez rsync, cand se inckideau
scrierile la niste scrieri de fisiere tip AVI. La "ON CLOSE" pe
fisierele in casuza lansam RSYNC, si trimiteam si un mail.

 Pentru a transmite email-ri catre casbv.ro, va rugam:

- daca trimiteti atashamente tip Office, ele trebuie sa fie in format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale(CNP, copii dupa acte de identitate, etc).

 O lista completa cu reguli de utilizre exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php