On 12/01/2012 03:16 PM, Valentin Cozma wrote:

> pai sa le luam pe cele mai importante
>

> 1. nu pot sa caut in loguri intr-un mod decent (sunt aranjate pe
> conversatii doh)

Eu folosesc search-ul din mc pentru asta. Nu spun că e cea mai bună
soluție, spun doar că la mine merge așa. Dacă tot zici de multi-desktop,
poți încerca find, catfish sau orice altceva te avantajează.

> 2. mi se tot ascund ferestrele , iar conversatiile noi nu se adauga
> in lista, ci stau si rad de mine in iconul de la pidgin
>
> (mi-am dezactivat osd-ul care oricum ma enerva ; daca scriu 2 oameni
> odata nu mai intelegi nimic).

Și eu am scos OSD-ul. Ăla e bun doar pentru oameni care primesc un mesaj
la două ore. Pentru cei care primesc și câte 3-4 odată, e aiurea rău :)

> 3. daca folosesc multi-desktop ( si stau cu fereastra de conversatii
> deschisa ), o caut de-nnebunesc ca nu e niciodata unde trebuie
>

> Am cautat toate variantele si in afara de "always on top" + "on
> visible workspace" (care consuma spatiu pe ecran) toate variantele
> sunt enervante

Eu deschid întotdeauna odată cu pidginul o fereastră de discuții cu
"mine" pe care n-o închid niciodată iar ferestrele cu celelalte discuții
se stachează peste asta. Când se adună prea multe le închid pe alea,
niciodată prima fereastră.

> 4. desi conversatiile se pot inchide cu esc, fereastra "principala"
> NU . Sic!
>

> si 5. asa zisa optiune sa-ti arate X linii din istoricul
> conversatiei, daca vrei prea multe linii sau ai fereastra prea mica,
> nu iti deruleaza scrisul si nu vezi ce scrie omu .

Mi s-a întâmplat de câteva ori cu cineva cu care m-am conversat câteva
ore să nu mai meargă cum trebuie scroll-ul înapoi suficient de mult. Am
închis și am redeschis discuția și totul a fost ok. Da, e un bug destul
de vechi.

> Mersi de alternative o sa le studiez.

Flower
--