On 12/03/2012 12:05 PM, Ionut Eana wrote:

> Dupa putin sapat: https://developer.pidgin.im/ticket/15381
OK, retrag cele spuse anterior si imi cer scuze. Nefolosind aproape
niciodata YM nativ ( il pornesc din ani in pasti cind nu am loc de
intors si trebuie sa vad webcam-ul unui anume client ), am inteles
gresit problema. Raspunsul meu trebuia citit "le arata bine mersi dupa
aliasul setat de mine in pidgin". Ceea ce e un pic altceva decit aveai
tu minte.

/me intrebindu-se daca merita sa isi recompileze rpm-ul ca sa includa
patchul din #15381