On 02/28/2013 01:05 PM, tiberiu socaciu wrote:

> t.
>
> ps: copilu ala se crampona de bridge. o fi avand vre-un joc care mere cu
> mesaje pe broadcast (sau numai in clasa din care are ip-ul dat de dhcp
> server)? si sa se joace de acasa cu colegii de la serviciu timp de 3
> saptamani, cat are oreion?
"copilu" ala e cercetator stiintific care face si informatica fiindca nu
are incotro. iar de bridge a vorbit fiindca l-a gasit mentionat undeva
si nu s-a dumirit. de aceea a intrebat si aici. nu cred ca e cazul sa
facem glume pe seama lui doar pt ca inca nu stapineste subiectul.

wolfy "si eu am fost CSP cindva"