Quoting Adrian Sevcenco <adrian.sevce...@cern.ch>:

> o idee ar fi sa faci bridge pe host (sa nu fie host-ul gateway pentru
> VM-uri)  si apoi managementul retelei sa il faci centralizat pe gateway
> tau central (cu sau fara VLAN-uri)

- nu am VLAN-ri
- e mai complicat sa fac ca containerele sa aiba alt gw decat host-ul(openvz),
si se modifica mult si firewall-le de pe host-ri!

> Adrian

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php