lungimea passphrase-ului ma interesa, nu a key-ului. aparent, in anumite
standarde de securitate se mentioneaza ca passphrase-ul trebuie sa aiba un
anumit format si minimum 20 caractere. Intrebarea mea este cum se poate
verifica asta ? E simplu de verificat daca o cheie are sau nu passphrase,
dar cum se poate verifica daca e suficient de "strong"  ?