pe langa faptul ca e greu sa demonstezi ca un passphrase la cheie are
sau nu X caractere fara sa il vezi pe proprietarul acesteia
tastandu-le, nu il impiedica nimeni sa puna passphrase 123 dupa ce
trece auditul :)

probabil trebuie verificate la audit si ce controale exista pentru a
proteja cheia privata pentru ssh, ca mai limitezi un pic posibilele
probleme.