On 08/29/2013 07:41 AM, Paul Lacatus wrote:
> In actiunea de modernizare si eficientizare a nisei tehnice de acasa am
> inceput si cu inlocuirea vechii centrale telefonice cu un sistem
> asterisk pe raspberry pi si niste gateway-uri VoIP de la Welltech care
> stateau degeaba prin dulap . Pentru trunchi folosesc un Wellgate 3804
> 4xFXO si pentru extensii analogice un Wellgate 3504A cu 4xFXS .
Iti recomand cu caldura ca atunci cind ajungi sa treci la VoIP si in
reteaua locala sa folosesti Yealink T22P. Am citeva zeci si merg
impecabil. Iar componentele ca sa iti faci singur un adaptor de casti (
si sa poti sa folosesti orice casti de calculator, nu cele de 80$ buc pe
care le vinde Yealink ) costa sub 8 RON.

> pina
> acum am reusit sa pun extensiile in functiune iar trunchiul l-am facut
> sa sune pe toate extensiile cu un ring group. Freepbx nu e foarte bine
> documentat, nu gasesc un manual la download care sa descrie masinaria de
> cap la coada
>
> E cineva cu experienta care sa ma ajute un pic?
contacteaza-ma pe IRC sau mail direct

> Problema care o am acum
> este cum fac ca la ring group sa se distribuie caller ID primit de la
> romtelecom pe trunchi ? Acum imi vine numarul extensiei pe care e
> inregistrat trunchiul .
AFAIK freepbx o face by default ( o sa verific )
Ai verificat daca welltech-ul trimite mai departe CLID ? La singurul pe
care l-am avut in mina proprietarul care mi l-a dat in custodie nu a
stiut sa imi spuna si ce parola de administrare are asa ca nu stiu cum
se configureaza, dar la audiocodes e optiune de configurare.